U BiH još nema tačnih podataka o tome koliko je posljednjih godina online oglašavanje ostvarilo rast, međutim, izvjesno je da trend rasta postoji. U Evropi je online oglašavanje po iznosima koji se izdvajaju za ovu namjenu već premašilo televiziju koja je do sada bila lider u oglašavanju, posebno se to odnosi na Veliku Britaniju, gdje se dnevno vrte milioni funti za online oglase. Istovremeno, američki oglašivači će potrošiti 3,08 milijardi dolara za oglašavanje na društvenim mrežama u 2011. godini, što je 55 posto više nego lani. U 2012. godini se očekuje da će oglašavanje na društvenim mrežama u SAD-u porasti 27,7 posto i dostići vrijednost od gotovo četiri milijarde dolara. Ovaj trend rasta online oglašavanja polako dolazi i kod nas, u susjednoj Hrvatskoj taj trend je još izraženiji, jer su sve velike medijske korporacije pokupovale internet-portale u ovoj zemlji.
U BiH još nema tačnih podataka o tome koliko je posljednjih godina online oglašavanje ostvarilo rast, međutim, izvjesno je da trend rasta postoji.
U Evropi je, kažu u marketinškoj agenciji Valicon, online oglašavanje po iznosima koji se izdvajaju za ovu namjenu već premašilo televiziju koja je do sada bila lider u oglašavanju, posebno se to odnosi na Veliku Britaniju, gdje se dnevno vrte milioni funti za online oglase.
TV i dalje lider
Istovremeno, američki oglašivači će potrošiti 3,08 milijardi dolara za oglašavanje na društvenim mrežama u 2011. godini, što je 55 posto više nego lani, pokazuju prognoze analitičke kompanije eMarketer. U 2012. godini se očekuje da će oglašavanje na društvenim mrežama u SAD-u porasti 27,7 posto i dostići vrijednost od gotovo četiri milijarde dolara.
U Valiconu kažu kako ovaj trend rasta online oglašavanja polako dolazi i kod nas, u susjednoj Hrvatskoj taj trend je još izraženiji, jer su sve velike medijske korporacije pokupovale internet-portale u ovoj zemlji. Prema podacima ove agencije, na frekventnijim portalima u BiH dnevno se reklamira po desetak kompanija, jedan popularniji portal na jednoj reklami mjesečno zaradi više od 2.000 KM, a ako se uzme u obzir da se mjesečno reklamira barem desetak kompanija, onda se da zaključiti da to nije beznačajan iznos.
Ipak, to se kod nas još ne može porediti s televizijom koja drži lidersku poziciju u iznosima koji se izdvajaju za oglašavanje. Trendovi ukazuju i na to da štampani mediji sve više ulažu u svoje internet-portale te i na taj način nastoje privući što više oglašivača.